STIMATE FANATIC,

Te rog să nu fii necăjit şi să nu-ţi verşi fierea, veninul şi lăturile mentale pe acest blog. Eu, autorul aproape necunoscut al Blogului Lui Dumnezeu, declar că materialele şi comentariile postate nu reprezintă câtuşi de puţin un atac la credinţa în Dumnezeu, ci la unele paradigme sau chiar obiceiuri malformate şi îndoielnice legate de credinţă dar mai ales la acele interpretări ale divinităţii, care frizează patologicul şi tembelismul agresiv. Consider că umorul cu care Dumnezeu l-a dăruit pe om, nu face rău nimanui şi că este un tonic al credinţei. Faptul că încă mai putem să râdem, înseamnă că Dumnezeu ne iubeşte şi că nu ne-a vrut trişti, cu capul în sac şi cu ochelari dogmatici de cal. Eu cred ca viaţa ne-a fost dăruită, nu ca să ne chinuim şi să ne mortificăm trupul şi sufletul spre deliciul popilor, ci ca să ne bucurăm de ea. Tabuurile pe care presupun că intenţionezi să le invoci sunt scornite de minţi umane pentru a pune frâne altor minţi, poate mult mai umane. E greu să domini şi să controlezi fără tabuuri. Frica păzeşte bostănăria. Eu nu cred într-un Dumnezeu mânios, crud şi răzbunator, ci într-Unul iubitor, vesel şi relaxat.


Eu cred că Dumnezeu are umor. Tu ce crezi?


NU-SI IAU FATA DE LA MINE

sâmbătă, 4 decembrie 2010

SASE ! - 7

Ca Unic si Atotputernic Dumnezeu, de mult Mi-am dorit si Eu un blogusor al Meu, in care sa-mi impart trairile subiective cu o mana de pamanteni alesi in modul lor - aparent aleatoriu, dar de fapt, alesi pe criterii obiective, numai de Mine stiute, ca doar n-oti chiar crede ca exista “aleatoriu” in universul acesta, amintiti-va doar de Einstein asta al vostru care bine a zis "Dumnezeu nu da cu zarul".
Fie vorba intre noi, Eu  insa dau adesea cu zarurile, mai ales cand Ma plictisesc de razboaie si alte nenorociri.
Joc table singur - mana stanga cu mana dreapta.
"Si, ma rog, Doamne, care mana castiga mai des?" va aud strigand vexati , la ideea ca-Mi alung plictisul cu astfel de nimicuri, in loc sa va ascult rugaciunile cu loteria si cu nevasta vecinului.
Pai, dragilor, sa va spun pe cinstite, la inceput castiga mai mult mana stanga, dar de vreo suta de mii de ani incoace, mai mult castiga dreapta! De fapt, si degeaba Ma intrebati de ce, ca nu stiu, procentajul de dreptaci in populatie la orice moment dat, aproximeaza cat de des castiga mana Mea dreapta la table!
De aceea si  procentajul de stangaci in populatiile umane primitive era de trei ori mai mare decat cel din populatia curenta! Tablele, bata-le vina...
Ca sa fac jocul mai interesant folosesc insa o sumedenie de zaruri la fiecare aruncare.

Dupa care normalizez suma zarurilor intr-un numar intre 2 si 12, dupa o regula foarte simpla, despre care unii dintre voi, eretici, care au luat-o razna mai rau, cred ca au de-a face cu masa a trei leptoni. Capul acestei erezii este un japonez numit Koide, care aseaza ideea cam in felul urmator: 


unde m este masa celor trei leptoni
Cum fac cu dublele este mai greu de explicat, poate alta data...
In sfarsit, treaba lui Koide, pe chestia asta o sa arda el in Iad mult si bine, insa sa nu uitam ca este japonez, si cam  intr-adevar, ciudati mai sunt si  japonezii astia de felul lor, de la natura (d'aia si iadul este populat mai mult cu japonezi si nemti...).
Acum vreo trei ani eram in Osaka si pofteam la branza telemea, ca prea imi ramasese intre dinti un gust amarnic de peste si homari.
Tare m-am bucurat cand am vazut asta:  
pe taraba unui vanzator ambulant. Dar cand m-am dat mai aproape: aiurea..., era tofu!

Asa deci cu amintirile... si fiindca veni vorba, ati observat oare ca amintirile nu le poti aseza pe caprarii, ca de exemplu, "amintiri din clasa a IV-a ", "amintiri din clasa a V-a ", s.a.m.d. ?
Si ca nici chiar in haos total nu ne stau ele in cap, asa, alandala, una peste alta? Nu, nicidecum, de fapt o amintire te duce la alta, si apoi iar la alta, dupa cat timp ai sa stai pe balcon suflandu-ti nasul, ganditor, peste populatia pietonala.
Aparent, amintirile se ordoneaza dupa mirosul existent la momentul evenimentului. Daca ti-a tras profu' de sport o palma la ora de educatie fizica si tocmai dadusera si nucii in floare, uite asa se formeaza in creierasul matale o asociatie vaga – sport - palme incasate - nuci.
Hai ca va las, ma duc sa Ma rog. Cui? Va spun Eu alta data, intre timp bagati-va mintile in cap, caci, dupa cum azi furi un ou si maine un bou, intai te nedumiresti singur despre care-i branza si care-i tofu, si ajungi la urma sa amesteci leptonii cu tablele... 


Articol de Celentano
sursa foto portal

7 comentarii:

  1. De arunc cu zarurile, am sa-ti chem vantul sa sufle peste ele. Nici eu nu stiu ce numere imi doresc sa apara, totul e sa fie o casa norocoasa.
    La sah e mai simplu, macar stiu cand sunt "mat".:)

    Am sa vizionez, intre doua zaruri, ale mariei tale, celalalt filmulet, "Cavalerii templeri", ca-mi este deschis gustul.
    Apropo Doamne, ce ai pus in ochii parintelui Iustin Parvu, de m-a impietrit cu ei ?!

    Am sa-ti cer, multe si marunte, dar acum am "Zburatori", am pace, liniste, tihna...si frumuseti Doamne, si nu te obosi cu mine, decat sa ma tii inteleapta la minte si sanatoasa in suflet.

    Cu smerenia cuvenita, de esti Mos Craciun si alti mosi frumosi, prezentei tale ma inclin !

    RăspundețiȘtergere
  2. "Eu intocmesc lumina si dau chip intunericului,
    Cel ce salasluieste pacea si restristei ii lasa cale:
    Eu sunt Domnul Care fac toate acestea."

    ( Isaia 45: 6-7 )

    Deci ...ESTI NUMAI TU !:D

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Celentano, :))
    (acum vorbesc cu Mine insumi dar asta nu inseamna sub nicio forma ca vorbesc singur, pentru ca sunt "pa de trei")

    "Puşca şi cureaua lată, ce bărbat sunt (deocamdată)!"
    Pai bine monser, Noi Trei, ca treime, suntem una-ntr-una! Nu?
    Nu e bine!
    Unu-ntr-unu! :)
    Iar nu e bine... !
    Noi trei suntem unu-ntr-una! Trei intr-o barca - (fara a mai socoti si cainele, caci nu face parte din bancul acesta). Adica Eu DUMNEZEU, adica Tu Celentano care esti tot Eu si ultimul dar nu cel din urma, caci va fi cel dintai, DumnezEU care este....:)
    Care este fiecare dintre Noi si Toti Trei la un loc.

    Ei hai ca am inceput sa le mai potrivesc, caci Dumnezeu, dupa cum stim si Noi Trei, si toata lumea, nu are sex, din motiv ce creeaza cu mainile, sau cu gandul, whatever!? poate fi considerat bisexuat sau asexuat... dar problema aceasta trebuie s-o mai pritocim putin... Sexul neutru neexistand manifest, trebuie sa hotaram noi intre noi, cam cum devine chestiunea.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Nima, copila Mea,
    Multi ani traiasca Nick-ul si Spiritul tau - care e al Meu!

    Am spus Eu toate astea? Inseamna ca sunt foarte intelept...:) Si crezi ca Ma dezic prin ceea ce afirm acum? Eu Adevar graiesc, prin toate paradoxurile Mele. Caci toate deopotriva le oranduiesc si nimic nu scapa intelegerii Mele.

    Cu alte cuvinte, cum o dai, tot Eu am dreptate. :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu care credeam ca dumnezeu este ceva care tine de miraculos!

    RăspundețiȘtergere
  6. Prometeu, copile preaiubit,:)

    Ai reusit sa scrii o propozitie doar cu o singura greseala. Bravo!
    Dumnezeu se scrie cu majuscula dar tu, care ai adus focul muritorilor mei, sa nu te lasi influentat de ce zic gramaticii.
    Tine-o tot asa!
    :)))

    RăspundețiȘtergere

ADEVĂR GRĂIEŞTE GURA MEA: