STIMATE FANATIC,

Te rog să nu fii necăjit şi să nu-ţi verşi fierea, veninul şi lăturile mentale pe acest blog. Eu, autorul aproape necunoscut al Blogului Lui Dumnezeu, declar că materialele şi comentariile postate nu reprezintă câtuşi de puţin un atac la credinţa în Dumnezeu, ci la unele paradigme sau chiar obiceiuri malformate şi îndoielnice legate de credinţă dar mai ales la acele interpretări ale divinităţii, care frizează patologicul şi tembelismul agresiv. Consider că umorul cu care Dumnezeu l-a dăruit pe om, nu face rău nimanui şi că este un tonic al credinţei. Faptul că încă mai putem să râdem, înseamnă că Dumnezeu ne iubeşte şi că nu ne-a vrut trişti, cu capul în sac şi cu ochelari dogmatici de cal. Eu cred ca viaţa ne-a fost dăruită, nu ca să ne chinuim şi să ne mortificăm trupul şi sufletul spre deliciul popilor, ci ca să ne bucurăm de ea. Tabuurile pe care presupun că intenţionezi să le invoci sunt scornite de minţi umane pentru a pune frâne altor minţi, poate mult mai umane. E greu să domini şi să controlezi fără tabuuri. Frica păzeşte bostănăria. Eu nu cred într-un Dumnezeu mânios, crud şi răzbunator, ci într-Unul iubitor, vesel şi relaxat.


Eu cred că Dumnezeu are umor. Tu ce crezi?


NU-SI IAU FATA DE LA MINE

marți, 18 ianuarie 2011

DE CE VA IUBESC !?

Iata de ce:
Uite de aceea va iubesc Eu pe voi, oamenii!

7 comentarii:

  1. ...deci se poate, si inca ce bine se poate simti omenirea, ce frumoasa si ce unita poate fi!...da' mi-aduc aminte de ceea ce spunea Murphy...ca daca ceva arata bine, are gust bun, emana sentimente bune...trebuie sa fie ceva in neregula, deci fii atent...si uite ca a avut dreptate, omenirea arata atat de bine datorita regiei...nu spontaneitatii...insa imaginile receptate mi-au trezit un sentiment de bucurie, incantare si dorinta de-a le mai revedea...

    RăspundețiȘtergere
  2. Suntem magnetici :)...magnifici :)... frumosi, facuti in taina mare, dupa chipul si semanarea mariei tale! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna seara copilele mele desavarsite,

    @Erys, floare aleasa,
    Dar Eu cu voi nu am facut regie? Si inca fac? Nu va arunc Eu pe voi scena vietii si va retrag in culise, cand va e este voua lumea mai draga, dupa o piesa numai de mine stiuta...?
    E foarte frumos cu regie... Mie-mi place! :)

    @Brandushico... bucuria inimii Mele,
    :))
    Eu am facut doar matritele... Stii bine ca Adam si Eva lui nu aveau buric. De-atunci incolo, taina Mea a trecut in grija voastra. Caci v-am zis voua: "Cresteti inmultiti-va si stapaniti Pamantul..." :)
    De unde sa-mi treaca Mie prin Minte ca n-o sa iesiti din vorba Mea si ca veti ajunge la 7 miliarde!? Da mai lasati-o incolo de taina si mai opriti-va fratilor...!!!
    Nu tu, ei. :)

    @Una, copila inocenta....
    Ti-ai facut blog... ce frumos...!!!
    Nici nu stii ce te-asteapta... E de bine in orice caz.
    Experimente sociale... cre'ca. Da sunt benefice, ca nu sunt cu aviara...

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamne, pe blogul meu ai o leapsa!...te rog, de vrei, primeste-o si p'asta!

    RăspundețiȘtergere
  5. trista ar fi fost lumea asta Doamne daca nu lasai aici muzica...cred ca ai fost tare intelept facand asta...sau nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  6. :)
    ManZeu am trecut sa te salut, asadar: SALUT!
    ... si sa-ti multumesc pentru ca ai lasat tartacutza bolnavioara sa-mi steraga blogurile.
    :))
    Adresele blogurilor mele s-au schimbat, in caz ca te intereseaza.
    Un sfarsit de saptamana (daca o fi fiind asa ceva, acolo, la tine) plin de bucurie cu cadane!
    :))

    RăspundețiȘtergere

ADEVĂR GRĂIEŞTE GURA MEA: