STIMATE FANATIC,

Te rog să nu fii necăjit şi să nu-ţi verşi fierea, veninul şi lăturile mentale pe acest blog. Eu, autorul aproape necunoscut al Blogului Lui Dumnezeu, declar că materialele şi comentariile postate nu reprezintă câtuşi de puţin un atac la credinţa în Dumnezeu, ci la unele paradigme sau chiar obiceiuri malformate şi îndoielnice legate de credinţă dar mai ales la acele interpretări ale divinităţii, care frizează patologicul şi tembelismul agresiv. Consider că umorul cu care Dumnezeu l-a dăruit pe om, nu face rău nimanui şi că este un tonic al credinţei. Faptul că încă mai putem să râdem, înseamnă că Dumnezeu ne iubeşte şi că nu ne-a vrut trişti, cu capul în sac şi cu ochelari dogmatici de cal. Eu cred ca viaţa ne-a fost dăruită, nu ca să ne chinuim şi să ne mortificăm trupul şi sufletul spre deliciul popilor, ci ca să ne bucurăm de ea. Tabuurile pe care presupun că intenţionezi să le invoci sunt scornite de minţi umane pentru a pune frâne altor minţi, poate mult mai umane. E greu să domini şi să controlezi fără tabuuri. Frica păzeşte bostănăria. Eu nu cred într-un Dumnezeu mânios, crud şi răzbunator, ci într-Unul iubitor, vesel şi relaxat.


Eu cred că Dumnezeu are umor. Tu ce crezi?


NU-SI IAU FATA DE LA MINE

marți, 26 aprilie 2011

VORBE.... PREA MULTE VORBE...

sursa foto: www.descopera.ro

11 comentarii:

  1. Logosul Doamne.... Logosul... Ne-ai daruit vorbele ca sa ne incurcam in ele mai bine.... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. „...pune, Doamne, pază gurii mele şi uşă de îngrădire împrejurul buzelor mele” (Psalmul 140, 2-3).

    ...pentru ca au scapat Cuvintele din infernurile din mine !:((

    RăspundețiȘtergere
  3. Una si cu una fac UNA.
    :))))
    Adevar graita-i.... !

    Si as mai adauga:
    Pune Doamne paza mintii mele si ingradire imaginatiei mele "...pentru ca au scapat Cuvintele din infernurile din mine !:(( "

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. c o m u n i c a m

    Daca am folosi telepatia ...am avea doar imagini ( care fac cat o mie de cuvinte ! ), dar , fiecare le-ar decodifica ...in felul lui :))

    Asa ca ...

    RăspundețiȘtergere
  6. Am lasat fiecarei vietati libertatea sa faca cata galagie pofteste. Cu pestii, cu ramele si cu bacteriile si alte cateva asemenea lor, recunosc ca nu am reusit s-o scot la capat. In rest, comunicarea, moartea si iubirea in Creatia mea se face cu zgomot.

    RăspundețiȘtergere
  7. :))) Glumesti ?!

    Uneori se aud : pestii, ramele, bacteriile ...
    Alteori , nasterea, comunicarea, iubirea si moartea 's mute

    Schimbi/schimbam ...frecventa !
    ( mutam cursorul )

    RăspundețiȘtergere
  8. Doamne, de ce ai lasat sa se manance fapturile tale intre ele si una pe cealalta? Doar Creatia s-a facut cu iubire si din iubire, nu?
    Parerea este UNA_NIMA :)) ca totul este iubire. Uite ca de fapt, in ciuda opiniei celor mai multi oameni dedicati tainelor spirituale, lucrurile nu stau chiar asa. Taranu isi iubeste porcu pana il taie. Coreanu, chinezu si vietnamezu tot asa fac (peste 50) cu cainii lor, pisica mananca soareci, si uite-asa se mananca unul pe celalalt.... si pe noi canibalii sau viermii. De ce Doamne, de ce? :)

    RăspundețiȘtergere
  9. mda...vorbele construiesc, vorbele darama tot...niciodata oamenii nu le vor invata foarte bine rostul.

    RăspundețiȘtergere
  10. Erys, preabuna Mea copila,
    :)

    Eva a stiut prima cum sa-l faca din vorbe pe Adam.... :)) Sarpele-i fu dascal... :)

    RăspundețiȘtergere
  11. PTR-UP-TRUC...EA este Alta, din acelasi sat cu mine . :D

    RăspundețiȘtergere

ADEVĂR GRĂIEŞTE GURA MEA: