STIMATE FANATIC,

Te rog să nu fii necăjit şi să nu-ţi verşi fierea, veninul şi lăturile mentale pe acest blog. Eu, autorul aproape necunoscut al Blogului Lui Dumnezeu, declar că materialele şi comentariile postate nu reprezintă câtuşi de puţin un atac la credinţa în Dumnezeu, ci la unele paradigme sau chiar obiceiuri malformate şi îndoielnice legate de credinţă dar mai ales la acele interpretări ale divinităţii, care frizează patologicul şi tembelismul agresiv. Consider că umorul cu care Dumnezeu l-a dăruit pe om, nu face rău nimanui şi că este un tonic al credinţei. Faptul că încă mai putem să râdem, înseamnă că Dumnezeu ne iubeşte şi că nu ne-a vrut trişti, cu capul în sac şi cu ochelari dogmatici de cal. Eu cred ca viaţa ne-a fost dăruită, nu ca să ne chinuim şi să ne mortificăm trupul şi sufletul spre deliciul popilor, ci ca să ne bucurăm de ea. Tabuurile pe care presupun că intenţionezi să le invoci sunt scornite de minţi umane pentru a pune frâne altor minţi, poate mult mai umane. E greu să domini şi să controlezi fără tabuuri. Frica păzeşte bostănăria. Eu nu cred într-un Dumnezeu mânios, crud şi răzbunator, ci într-Unul iubitor, vesel şi relaxat.


Eu cred că Dumnezeu are umor. Tu ce crezi?


NU-SI IAU FATA DE LA MINE

miercuri, 19 octombrie 2011

DUMNEZEU TATAL VORBESTE ROMANILOR

DUMNEZEU TATAL VORBESTE ROMANILOR

Time
Friday, December 21, 2012 · 12:00am - 3:00am

Location
GRADINA MAICII DOMNULUI

Created By

More Info
Pe data de 21-12-2012 esti invitat sa te asezi in fata oricarui tufis, pe care il vei intalni in drumul tau, cam la fo cinci-sase metri distanta, pentru ca acel tufis va lua foc. Dinauntrul tufisului in flacari iti voi vorbi Eu.
Speech-ul va dura cca. cinci minute dupa care, uita-te atent in jurul tau ca urmeaza un program artistic :

- viraje si lupinguri executate de Adama cu 25.000.000 de nave galactice,
- moment vesel: echilibristica_cu extraterestrii pe cablurile de internet,
- corul reunit al pricuricilor padurii cu renii lui Mos Craciun, cu un potpuriu de cantece populare apocaliptice si armaghedonice
- egregori si ghionoaie la trapez,
- calarie pe deselate pe inorogi si pegasi executata de arhanghelite si dumnezeite combinata cu dresura de reptilieni si atlanti,
- curs gratis de initiere in levitatie pe matura tinut de matusa Omida,
- reincarnari life de napoleoni, cleopatre, shelimbozauri si pterodactili,
- Zamolxe pe ghiata
- pauza in miscarea de rotatie a Pamantului,
- inversarea polilor

 

4 comentarii:

  1. Trebuie să notez, neapărat!!
    La câte știri dau năvală....

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne , si invitatiile la programul asta cat costa ? Banuiesc ca sunt rezervate pentru elitele politruce de pe la noi , nu ? Sunt convins ca noi , muritorii de rand nu avem acces la minunatul spectacol ! Nu-i nimic . Ma asez de-acum la rand pentru urmatoarea apocalipsa .

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna dimineata minunatii Mei copii!

    Incertitudini...
    :)
    Nu-ti nota rogu-te minunea Mea! S-ar putea sa o las pe alta data, asa cum am facut de nenumarate ori pana acum! :))

    Radule,
    Daruitule cu har copil al Meu,
    :)
    Totul este gratuit... Pe unii insa aar putea sa-i coste credintele bizare pe care le au in personaje la fel de bizare.... Vom vedea.. :
    )

    RăspundețiȘtergere

ADEVĂR GRĂIEŞTE GURA MEA: